Τρεις μέρες στη Μεσσηνία! Μύθοι, κάστρα και παραλίες…

Μια αγαπημένη φίλη, μόνιμος κάτοικος Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου πλέον, και μία άδεια που έπρεπε να πάρουμε, στάθηκαν αφορμή για να πάρουμε μια μικρή γεύση από Μεσσηνία. Τρεις μέρες στη διάθεση μας έφτασαν –αλλά δεν περίσσεψαν- για να χορτάσει το μάτι μας θάλασσα, ελιές, κάστρα και μύθους!

Μάραθος-Βοϊδοκοιλια

Σάββατο πρωί ξεκινήσαμε και μετά από 3-3.30 ώρες περίπου φτάσαμε στη Μαραθόπολη που αποτέλεσε και τη βάση μας. Ένα παραλιακό χωριό με ότι μπορείτε να χρειαστείτε για μια διαμονή με παιδιά αλλά και όμορφο ηλιοβασίλεμα. Βόλτα στο λιμανάκι, οι απαραίτητες προμήθειες από το mini market του χωριού, νόστιμο φαγητό στις παραλιακές της ταβερνούλες και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο για μεσημεριανή σιέστα. Το απόγευμα βάλαμε πλώρη για την ξακουστή παραλία της Βοϊδοκοιλιάς. Σε απόσταση 20 λεπτών από τη Μαραθόπολη (η Μάραθο όπως θα την ακούσετε από τους ντόπιους) και μετά από μία διαδρομή μέσα από ατελείωτα ελαιοχώραφα θα φτάσετε στην χαρακτηρισμένη ως ιδιαίτερου κάλλους παραλία της Βοϊδοκοιλιάς. Προστατευόμενη περιοχή ενταγμένη στο δίκτυο Natura 2000 και ζωσμένη από αρχαίους μύθους, αξίζει να την επισκεφθείτε οποιαδήποτε εποχή ακόμα κι αν δεν σκοπεύετε να κολυμπήσετε. Στη νότια πλευρά της παραλίας θα συναντήσετε τα ερείπια του μεσαιωνικού κάστρου που σήμερα θα ακούσετε ως Παλαιόκαστρο αλλά και τη «Σπηλιά του Νέστορα», στην οποία σύμφωνα με τη μυθολογία έκρυψε ο Ερμής το κοπάδι που έκλεψε από τον Απόλλωνα. Κάναμε τις βουτιές μας, είδαμε το ηλιοβασίλεμα και επιστρέψαμε στη βάση μας για ξεκούραση.

Πύλος- Γιάλοβα

Κυριακή πρωί σειρά είχε η επίσκεψη στο Ανάκτορο του Νέστωρα. Μία πολύ όμορφη εμπειρία καθώς εκτός από τις πολύ επεξηγηματικές εικόνες και το video room, ο χώρος είναι ιδιαίτερα φιλόξενος για παιδιά αλλά και άτομα με ειδικές ανάγκες. Στην ουσία ο επισκέπτης περπατά πάνω από το ανάκτορο σε μία έξυπνα διαμορφωμένη διαδρομή, με έγχρωμες αναπαραστάσεις με επεξήγηση ιδανικές για να κεντρίσουν τη φαντασία των παιδιών ενώ ένα τεράστιο σκίαστρο σας προστατεύει από την καλοκαιρινή ζέστη. Φεύγοντας μην παραλείψετε να επισκεφθείτε και τον Μυκηναϊκό θολωτό τάφο που βρίσκεται λίγα μέτρα από το παρκινγκ του αρχαιολογικού χώρου.

Μετά την επίσκεψη μας αναζητήσαμε λίγη δροσιά στη γειτονική Πύλο. Βόλτα στο γραφικό λιμάνι και δροσερή πορτοκαλάδα κάτω από τα πλατάνια της Πλατείας. Δυστυχώς η ώρα είχε περάσει και δεν καταφέραμε να περιπλανηθούμε στους δρόμους της όσο θα θέλαμε, έτσι δώσαμε την υπόσχεση να επιστρέψουμε σε άλλη εκδρομή για να τη γνωρίσουμε καλύτερα!

Η ομάδα άρχισε να πεινάει και 20 λεπτά αργότερα βρεθήκαμε στην όμορφη Γιάλοβα για φαγητό. Ένας όμορφος πεζόδρομος δίπλα στη θάλασσα και κάθε είδους εστιατόριο βρίσκονται εκεί για να καλύψουν όλα τα γούστα! Δίπλα στη Γιάλοβα θα βρείτε και την παραλία Ντιβάρι που είναι ότι πρέπει για βουτιές με τα μικρά σας! Εμείς δυστυχώς πέσαμε σε δροσιές και δεν καταφέραμε να βουτήξουμε. Αφού απολαύσαμε το φαγητό μας, πήραμε την εφημερίδα μας και επιστρέψαμε στη βάση μας για μεσημεριανή σιέστα!

Natura Hall- Κυπαρισσία

Το απόγευμα της Κυριακής επισκεφθήκαμε το Natura Hall του Costa Navarino. Ένα διαδραστικό εκθεσιακό κέντρο με επίκεντρο το Περιβάλλον, τη χλωρίδα και την πανίδα της Περιοχής αλλά και την αειφόρο ανάπτυξη. Τόσο οι ενήλικες όσο και τα παιδιά θα το βρουν ενδιαφέρον καθώς χρησιμοποιούνται σύγχρονα μέσα με πρωτότυπο τρόπο που μας φέρνουν κοντά σε οικολογικά ζητήματα και μας αφυπνίζουν.

Μετά το Natura Hall σειρά είχε μία επίσκεψη στο Κάστρο της Κυπαρισσίας. Βόλτα μέσα στο κάστρο και στους όμορφους δρόμους της Άνω Πόλης και ένα ποτήρι κρασί στα τείχη με θέα το υπέροχο ηλιοβασίλεμα!

Καλαμάτα

Το πρωί της Δευτέρας πήραμε το δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα, αυτή τη φορά μέσω Καλαμάτας. 1,5 ώρα μετά κάναμε βόλτα στην Κεντρική Πλατεία. Μην παραλείψετε αν έχετε μαζί σας παιδιά να επισκεφθείτε το Δημοτικό Πάρκο Σιδηροδρόμων, το Κάστρο της Καλαμάτας και τις παιδικές χαρές στη παραλία. Φαγητό και παγωτό στην πλατεία και επιστροφή στη βάση μας οριστικά πια!

Tips:

• Η παραλία της Βοϊδοκοιλιάς συνήθως έχει πολύ κόσμο τα σαββατοκύριακα, και έχετε υπόψιν σας πως δεν έχει ομπρέλες ή κάποιο κυλικείο κοντά. Εμείς προτιμήσαμε να την επισκεφθούμε απόγευμα τόσο για το λιγοστό κόσμο εκείνη την ώρα, όσο και για να μην κουβάλαμε μαζί μας και ομπρέλες.
  • Πριν την επίσκεψη σας στο Natura Hall να έχετε επικοινωνήσει τηλεφωνικά πρώτα με το Costa Navarino καθώς πρέπει να δηλώσετε την επίσκεψη σας. Οι άνθρωποι του είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικοί και θα το φροντίσουν.
  • Μην ξεχάσετε καπέλα και αντιηλιακό γιατί ακόμα και με συννεφιά ο ήλιος καίει στο Νότο

Που μείναμε, τι φάγαμε:

• Θα βρείτε αξιόλογα καταλύματα σε όλη την περιοχή, εμείς επιλέξαμε τη Μαραθόπολη λόγω γειτνίασης στους φίλους μας και δε μας απογοήτευσε.  Επιλέξαμε το Artina Nuovo με το πολύ φιλόξενο προσωπικό του, τα ευρύχωρα και κομψά δωμάτια του και το νόστιμο ελληνικό πρωινό του.
  • Για φαγητό και για ποτό επισκεφθήκαμε εστιατόριο «Ελιά» στη Γιάλοβα δίπλα στη θάλασσα, το «Αφ’υψηλού» για ποτάκι στα τείχη του Κάστρου της Κυπαρισσίας με το υπέροχο ηλιοβασίλεμα (αν και λόγω των παιδιών χαλάσαμε κάπως  το ρομαντισμό του μέρους, οι άνθρωποι ήταν πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοί με τα μικρά της παρέας!)και τέλος το «Κάρδαμο» στην Καλαμάτα, όπου απολαύσαμε burger με Γουρουνοπούλα που δε θα ξεχάσουμε ποτέ (στα συν του μαγαζιού ότι διαθέτει παιδικά καρεκλάκια και αλλαξιέρα στις τουαλέτες)!

Αν χρειάζεστε κάποια διευκρίνιση ή κάποια βοήθεια σχετικά με την εκδρομή μας μη διστάσετε να στείλετε email ή dm στη σελίδα μου σε Instagram και Facebook.

Σας φιλώ!

Τα μέρη που αναφέρονται δεν αποτελούν κομμάτι διαφήμισης, απλώς αποτέλεσαν σταθμούς στο ταξίδι μας που εκτιμήσαμε ή που ήταν στο πρόγραμμα μας αλλά δεν καταφέραμε να επισκεφθούμε και πιστεύουμε πως άξιζε να αναφερθούν. Τα hyperlinks έχουν τοποθετηθεί για να σας διευκολύνουν να βρείτε πιο αναλυτικά στοιχεία για αυτά.

2 άποψεις για το “Τρεις μέρες στη Μεσσηνία! Μύθοι, κάστρα και παραλίες…

1. Είχαμε μείνει και μεις στην Γιάλοβα με την μικρή μας (τότε 9 μηνών μικρή μας) και είχαμε περάσει πολύ ωραία! η περιοχή είναι ήρεμη και αυτός ο πεζόδρομος που έχει παραλιακά ήταν ό,τι χρειαζόμασταν για τη φάση που είμασταν 😉

1. Ιδανικό μέρος για οικογένειες και τώρα που έχει φτιάξει και ο δρόμος πιο εύκολα προσβάσιμος ακόμα και για 3ημερο! Ευχαριστώ για το σχόλιο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *